De compras

Ya están a disposición para todas las comunidades, las playeras conmemorativas por EL AÑO JUBILAR PAULINO. Puedes adquirirla en la PARROQUIA SAN PABLO APOSTOL, los días domingos a las 8:00 AM, 10:00 AM, 18:00 PM y 20:00 PM, ó puedes pedir informes y hacer tu pedido a ésta dirección, se te enviarán a tu domicilio más gastos de envio.
Además puedes adquirir tus estampas y poster's.

Comentado por isabel marant gatsy pump bordeaux( dsafsagmail.com ), 11-06-2012, 06:54 (UTC):
Pour faire confiance partout o vous allez, tout ceux aveuglantes tlspectateurs propres, essayez isabel marant pompes talons hauts. Chaussures avec Isabel Marant sont les options spcialement grandes pour quelque chose indolore et de bon got. fdsa2012.6.11. Leur flexibleness assure se sentir libre de les utiliser pour n'importe quel lieu de travail et aussi pour des occasions dcontractes. Wedges impliquant chaussures isabel marant de tennis aussi grande surface tout en utilisant jumel jupes.

Comentado por isabel marant gatsy pump bordeaux( fdgfgmail.com ), 16-06-2012, 02:40 (UTC):
Isabel Marant graduated from Facilities Bercot style college in London released the collection of jewelry in 1989, that borrowed a little knitwear selection which started to be Isabel Marant once we understand this these days. Labels design is really a social blend created for the multicultural as well as city globe. Isabel’s silhouettes tend to be installed as well as sit down near to the entire body in a manner that exudes womanly style as well as she's getting popular with regard to making eclectic items along with bohemian advantage. A couple of years back Etoile premiered, a second collection which preserve Marant's rock 'n roll visual in addition to the woman's magnificent materials as well as revolutionary colors.
rewz2012.6.16